Érdekes dolog...

2011.03.03. 14:33

... elfilozofálni azon, hogy mi a nők elvárása a férfival szemben. Természetesen ez fordítva is igaz, de most hadd maradjak csak ennél a kérdéskörnél.

Az utolsó hozzászólások között kaptam tanácsként, hogy kevesebbet nyavajogjak (legyek férfi) kapjam el az asszonyt szorítsam a falhoz és legyen bennem olyan szenvedély, hogy magától lecsússzon a bugyija. Aztán egy másik blogon olvasom, hogy a nő egyszerre szeretne apucit magának meg alfahímet, és az IGAZI férfi tud ígyis-úgyis viselkedni, sőt azt is mindig tudja, hogy melyiket mikor kell alkalmaznia...

Én azonban azt gondolom, hogy ez biztosan így van a romantikus lányregényekben, meg a mindig ideális kapcsolat után vágyakozó nők fantáziáiban, sőt biztosan így van sok olyan férfi fantáziavilágában is, akik küzdenek a mindennapok ügyes bajos dolgaival, de hogy a valóságban ez olyan ritka, mint a fehér holló, arra mérget veszek.

Egy szeretői kapcsolatban természetesen nagyon könnyű eljátszani az alfahímet. A nő eleve ezért megy bele egy ilyen kapcsolatba, a férfi pedig könnyen magára ölti ezt a szerepet pár órára. Itt nincsenek hétköznapi problémák, nyűgök, bajok, itt mindenki a legjobb oldalát mutathatja, és eljátszatja az alfahím meg a nőstényördög szerepét, aminek persze hogy hatalmas és mindent elsöprő szex a vége. Ezzel önmagában nincs is baj.

Csak kérem szépen meg kell ezt próbálni a hétköznapokban is, és rögtön kiderül, hogy ott azért nem ilyen egyszerű. Amikor egymás kerülgetitek a fürdőszobában, mikor a másik már megint képtelen időben elkészülni, vagy a szoba közepén hagyja a zokniját, vagy megint a gyerek előtt oktat ki gyereknevelésből, nem mosogat el, stb, stb, akkor aztán lehet megpróbálni alfahímet játszani, meg háziribit, kíváncsi vagyok az eredményre... És ezek a teljesen normális hétköznapi dolgok NEM azt jelentik, hogy nem szereted a másikat, hogy nem vágysz rá, ezek csak úgy ott vannak nap mint nap és meg kell küzdeni velük. Mindenki tudna több tucat ilyet mondani.

Ezer meg ezer kompromisszumot kell kötni annak érdekében, hogy egy kapcsolat hosszútávon bensőségesen és harmonikusan működjön testileg és lelkileg és akkor, de csak akkor tényleg van rá lehetőség, hogy játszunk, hogy tudjuk afahímek meg apák illetve kicsit kurvás feleségek és anyák is lenni a hétköznapokban.

Én azt mondom, hogy egyáltalán nem nagy teljesítmény szeretőként fergetegeset alakítani az ágyban, erre senki nem legyen büszke. A hétköznapokban, a gondokkal és problémákkal együtt úgy együtt lenni és szeretkezni, hogy az mindkét fél számára maximálisan kielégítő, na az az igazán nagy teljesítmény akár a férfi, akár a nő részéről.

És higgyétek el ÁTLAGOS és NORMÁLIS férfi NEM akar mindig alfahím lenni, néha ő is vágyik rá, hogy a falhoz szorítsák és ...

Ahogyan a nő is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr672707201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizsuzsa 2011.03.03. 22:39:41

TETSZIK!!!!

Vmi ilyesmire gondoltam, amiutan megirtam a hozzaszolasom... Igy van, mindig nem lehtesz alfahim, vagy haziribi, az nagyon faraszto szerep, ess, mert fokent egy alca... Amugy utana meg elolvastam par korabbi bejegyzesed es tanulok belole. En masik eletet elek, de hasznos dolgokrol irsz. Es milyen jo lenne, mas boren tanulni...Nem tudom jol gondolom-e, igy van-e, de eddigi eletem soran azt a kovetkeztetest vontam le, hogy nagyon maganyosak vagyunk, annyira kulonbozoek, hogy egyszeruen alig adodik par pillanat, amikor masik ember pont ugyanazt erzi, latja, erti, gondolja, mint Te. Ezekert elunk, a tobbi mind csak ennek eleresehez eszkoz...

Olvaslak tovabbra is :)

kozgaztanar 2011.03.05. 08:54:58

ja. ez a való világ...

Ifigenie 2011.03.07. 08:56:37

Sértettség hallatszik a "hangodból"...meg düh...csak nincs rá valami okod?!

Férj 2011.03.07. 22:39:38

@Ifigenie: Nem, nincs se sértettség, se harag, ha ez hallatszik ki, akkor rosszul fogalmaztam. Ha negatív jelzőt akarnék magamra találni, akkor inkább kioktató voltam :-)

Persze eszem ágában sincs senkit kioktatni, hiszen minden ember más, minden személyiség más, minden párkapcsolat más, nem lehet általánosítani, párhuzamokat vonni.

Szóval nincs harag, se düh.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.03.10. 15:55:37

@Férj: én is valami olyasmit éreztem a hangvételből, mint amit @Ifigenie: éd talán nem járok messze az igazságtól, ha arra gondolok, hogy az én egyik posztpm ihletett, netán ott a bárny kommentje. lehet, hogy én is rosszul fogalmaztam, amikor az enyémet írtam, mert nagyon is egyetértek veled. mert ha az ember a házastársával akar maradni örökre (ásó, kapa, meg minden), akkor bizony a hétköznapokat kell jól megélni. hol így, hol úgy... hol ribancként és alfahímként, hol anyuciként és apuciként...
süti beállítások módosítása