Aranyos

2011.04.14. 12:13

Párbeszéd ma reggel:

- Feleség: Drágám gyere, nézd meg légy szíves hogyan tegyük fel a függönyt. A jobb oldalon legyen inkább vagy a bal oldalon?

- Férj: Hmm... szerintem a bal oldalra, mert ott jobban mutat. A másik oldalon úgy túl zsúfolt lenne.

- Feleség: Örülök, hogy ezt mondod, én is így gondoltam.

- Férj: Értem. De ha már tudtad hogyan akarod, akkor miért kérdeztél meg? Mi lett volna, ha a jobb oldalt mondom?

- Feleség: akkor meggyőztelek volna, hogy a bal oldal jobb. Így viszont úgy érezheted, hogy részt vettél a döntési folyamatban. :-)

Nálunk ilyenek is vannak. És ez jó. Szeretem ha határozott vagy Drágám és van véleményed és azt fel is vállalod akár velem szemben is.

Már csak az önzést kellene egy kicsit gyakorolni. Hogyan tudsz önzőbb lenni és kicsivel többet gondolni Magadra, mint akármi másra. Hogy ne az legyen, hogy vannak a Roppant Fontos Dolgok az első 182 helyen, aztán vagyok én, aztán a kettőnk kapcsolata aztán Te magad.

Első maradjon a gyerekek, második legyen kettőnk kapcsolata, aztán Te magad, aztán én és utána jöhet minden Roppant Fontos Dolog.

 

Menni fog, én tudom! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr942825384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokuslanyka 2011.04.17. 07:27:00

Úgy szeretem, ahogy szereted a feleségedet :)))))) Minden sorodból árad, hogy mennyire oda vagy érte! Csak így tovább :))))

Férj 2011.04.18. 15:09:38

@mokuslanyka: Írtam válaszol egy posztot neked
süti beállítások módosítása