Szex és duzzogás

2010.12.22. 12:21

Reggeli párbeszéd:

- Jó reggelt, hogy aludtál?

- Jó reggelt! Jól. És te?

- A kicsi már megint fenn volt kétszer. Rossz kedved van?

- Nem, nincs.

 

A párbeszéd bővített, ki nem mondott részeivel együtt:

- Jó reggelt, hogy aludtál? Gondolom te megint jól.

- Jó reggelt! Végül is jól, bár az estét nem így terveztem. És Te?

- Szokás szerint megint kialvatlan vagyok, mert bár 10 órakor már aludtam a tv előtt, amivel valószínüleg ismét a lelkedbe gázoltam, de egyetlen porcikám sem kívánta a szexet, csak végre vízszintesbe akartam kerülni. De a kicsi megint kétszer fenn volt éjszaka, és mivel te akkor sem ébrednél fel rá, ha rajtad ugrálna, így megint nekem műsorozott. Így változatlanul kialvatlan vagyok ráadásul te is morogsz miatta. Süt rólad, hogy rossz kedved van, az okát is tudom, de azért megkérdezem.

- Igen rossz kedvem van, mert tegnap egész nap vágyakoztam utánad, vártam, hogy hazaérj és esetleg legyen egy pici meghittség, intimitás az estében, mert hiányzol és vágyom rád, szeretkezni szerettem volna veled, de te megint álmos voltál, fáradt voltál, elaludtál. Emiatt rossz kedvem van, mert most megint vágyakozhatok egy napot és mivel ma reggel ismét úgy indítottál, hogy kialvatlan vagy, valószínűleg este ismét alvásra vágysz nem rám. Így a tegnap este miatt és már előre a ma este miatt is rossz kedvem van. Te tudod, hogy ez a bajom, én tudom, hogy te tudod, felesleges mondani, minek keltsük a feszültséget. Mosolyogjunk inkább. Szóval: nem, nincs roszz kedvem.

 

       Kimondani?

       Vagy nem kimondani?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr152532247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gritty goose 2010.12.23. 09:02:54

Jó kérdés!
Én időnként kimondom, de csak frusztrálja.:-(
Akkor most melyik a jobb? Ki őrlődjön, aki nem mondja ki, vagy akinek szól?!

Magam sem tudom!:-(((

kozgaztanar 2010.12.26. 09:16:49

nem reggel kell ezeket kimondani, hanem.
egyrészt este szólni, hogy Drágám, egész nap vágytam rád, gyere már be velem a paplan alá egy kicsit! (amire adott esetben az a válasz, hogy én pedig dög fáradt vagyok, és ne haragudj, de nem fog menni, amire viszont az, hogy megértem és sajnálom, hoy elfáradtál, feküdjünk le ma este esetleg kicsit korábban?)
valamint szólni, hogy tudod, hogy én nem szoktam felébredni, ha a gyerek fent van, de bökj oldalba, ha felkel és akkor majd én bemegyek hozzá, hogy te tovább tud pihenni

szerintem

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.27. 14:15:38

a ki nem mondóst csináltuk/juk mi is, az nem működik. javaslom tehát a kimondósat. ahogy a @kozgaztanar: mondja :)
még annyit tennék hozzá a női oldalról: lehet, hogy alapvetően nem volt kedvem, mert tényleg borzasztó álmos és fáradt voltam (nálunk 6 évig ment az éjszakázás a gyerekekkel...). de ha a férjem ilyenkor kedvesen (nem rámenősen!)kezdeményezett és megelégedett egy viszonylag passzív közreműködéssel, akkor azért elég ritkán mondtam nemet... és még olyan is volt, hogy felébredtem közben :)
süti beállítások módosítása