Utolsó?

2011.07.05. 10:30

Igen, úgy érzem ez az utolsó bejegyzés itt ebben a blogban.

Azért indítottam, hogy leírjam azokat a gondolatokat, amiket a párommal nem tudok megbeszélni. Amiket nehéz megbeszélni, vagy adott pillanatban nehéz megfogalmazni.

Neked írtam Drágám!

Nekem könnyebb volt bizonyos mondanivalókat először itt megfogalmazni, összeszedve a gondolatokat és azokat jobban átgondolva, rendszerezve, megkeresve az odaillő szavakat leírtam, kiírtam magamból és utána már könnyebb volt szemtől szemben is elmondani.

Sok kritikát kaptam ezért attól a kevés olvasótól aki követte írásaimat. De nem baj, sőt, egy két kivételtől eltekintve ezekből tanultam, okultam.

Akkor írtam, amikor úgy éreztem sok problémám van. Amikor kevés problémám volt, akkor keveset írtam. Nekem segített. Nagyon sokat segített. Ezt talán az olvasók is érezhették.

És most jó. Nagyon jó.

Mitől lett jó? Nem tudom.

Bár az írások jelentős része a szexre volt kihegyezve, akik nem csak egy-egy bejegyzést olvastak, azok érezhetik, hogy itt azért lényegesen többről volt szó, mint pusztán szexről. Volt egy kiinduló állapot melyben nem érzetem jól magam és eljutottunk egy olyan állapotba, ahol jól érzem magam. Közben a problémáim jelentős része változatlanul megmaradt, sőt van ami rosszabb lett, de MÉGIS jobban érzem magam.

Ismét társak lettünk. Testi és lelki társak. Akik támogatni tudják egymást. És talán ez hiányzott.

Nem azt mondom, hogy most minden tökéletes. Kívülállók biztosan számtalan hibát találnának és vetnének a szememre vagy a szemünkre. Ami most van az az adott helyzethez képest és SZÁMUNKRA tökéletese.

Lehetne jobb is? Lehetne lényegesen kevesebb problémánk is? Persze. És majd lesz is, hiszen mindketten azon igyekszünk, hogy így legyen. De addig is jó.

 

Tudunk annak örülni AMI VAN. És nem azon sírunk, hogy nincs az, AMI LEHETNE. Majd lesz.

És zárszóként ezt mondom mindenkinek aki itt volt, vagy ide tévedt. Nem a tabletta vagy bármi más volt a bölcsek köve.

Amikor megérzed azt Kedves Olvasó, hogy egyszerűen boldog vagy attól, hogy reggel ébredéskor ott van a másik melletted és rád mosolyog, és pusztán már ennek tudsz örülni és ez boldoggá tesz, akkor megérted miről beszélek.

Ennyi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr993041029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.05. 12:29:33

Kívánom, hogy fenn tudjátok tartani ezt a boldog állapotot, amihez sok sikert kívánok Nektek! :)
És amennyiben ez azt jelenti, hogy boldogságban nem írsz többet (bár válthatnál kicsit témát, adhatnál esetleg tanácsot kevésbé szerencséseknek), akkor ne is halljak többé felőled!!! :DDD

Férj 2011.07.07. 09:12:01

@Enchantée: Köszönöm!

Bár szívesen tenném, nem tudok tanácsot adni, mert szerintem nincs jó tanács. Egy tanácsom van: küzdeni kell! Néha érdemes a nehezebb utat választani, mert a vége sokkal sokkal jobb!

Gritty goose 2011.07.12. 15:52:54

Szia kedves.... Férj!
Nagyon örültem eme soroknak!

Azt hiszem elmondhatod, hogy ez a lassan egy éves kis "kitérő" az életetekben nagyon hasznos és eredményes volt. Szerintem nagyon sok férfinak erre lenne szüksége, hogy kiírja magából, mert akkor már meg is tudja fogalmazni a problémát. Nekünk Nőknek ez nem okoz gondot, de nektek (többségében), igen.
Tanulságos lenne, ha ezt a naplót több férfi is olvasta volna, vagy még olvasná és mi nők is tanulhatunk belőle, ha túl lépünk a szexuális túlfűtöttségnek tűnő tartalmon.

Gratulálok nektek, hogy sikerült a lejtőn megállítanotok és visszatolnotok a szerkeret a csúcsra!!!!!!!!!!!!!:-))))))

Mivel önző dög vagyok én is, mint oly sokunk: hiányozni fogsz.

Nuncy 2011.07.14. 18:16:48

Sok sikert, kitartást, szép és jó dolgokat kívánok Nektek:) Csak így tovább:)
És hát igen..hiányozni fognak az írásaid...
süti beállítások módosítása