Rövid...

2011.01.12. 10:22

... leszek, mert most nem sok időm van, de ezt le akarom írni.

Jó pár héttel ezelőtt volt egy bejegyzésem "önző vagyok?" címmel, melyet követően beszélgettünk is otthon a témáról. Ehhez a bejegyzéshez Kócos írt egy kommentet ami kicsit meglepő volt számomra, de ugyanakkor ez a komment és az otthoni beszélgetésünk bátorítást is adott, hogy szégyen és kudarc érzet nélkül beszéljek veled erről, kérjek tőled ilyet.

Ennek ellenére, bár lélkeben már kicsit bátrabb voltam, mégsem mertem előállni a dologgal. Aztán pár héttel később nagyon-nagyon hosszú idő után Te kezdeményeztél, én pedig a mennyekben jártam. :-)))

Ez újabb bátorítást adott, de ezzel együtt ezután sem hozakodtam elő a témával. Lélekben bátor voltam, mint a nyuszika a hülye viccben: "... persze, hogy meg tudom ölni az medvét, csak nem akarom..."

Egészen a mai napig, amikor úgy gondoltam, hogy itt a remek alkalom, hogy bátran, férfiasan előadjam mit szeretnék! (Az persze már más kérdés, hogy az alkalom mégsem remek, mert megfeledkeztem bizonyos ki nem iktatható tényezőkről, ahhoz pedig még nem vagyok elég bátor, Te meg szerintem annyira nem vagy bevállalós, hogy ettől függetlenül máshol másképp mégiscsak teremtsünk rá alkalmat.)

Szóval bátor voltam és megtettem. De nem is ez motiválta most ezt a bejegyzést, bár azért jó arról beszélni, hogy bátor voltam. Mindenki hallja? Még egyszer mondom: Bátor, nagy B-vel. Hanem az motiválta, hogy Te nem voltál visszautasító, sem mérges, sem kényszeredett, hanem őszintén mosolyogva válaszoltál. Én ezt pozitív visszajelzésnek veszem, és nem törődöm azzal, hogy a mosoly esetleg a nem létező alkalomnak szólt...

Köszönöm Drágám a mosolyt és a pozitív hozzállást, megint bátrabb lettem kicsit!

Így visszaolvasva nem lettem rövid. Ellenben Bátor! :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1002578314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cipikus 2011.01.12. 13:38:05

nagyon meghitt a kapcsolatotok, gratulalok :)
süti beállítások módosítása