Bátor

2011.01.13. 10:46

Miután nagyon Bátor lettem tegnap reggel, nagyon jól telt a napom. Tudtam, hogy ennek a napnak már csak jó vége lehet. Sok mindent intéztem. Több sikeres megbeszélésem volt, és teljesen váratlanul két új üzleti lehetőség is beesett, ami most nagyon jól jött.

Délután Te meg én együtt tárgyaltunk egy ügyféllel, és én folyamatosan Téged csodáltalak, mert tegnap fantasztikusan néztél ki. Szűk fekete rövid szoknya, mely tökéletesen kiemelte az egyébként is formás kerek popsidat, karcsú derekadat és az általam imádott fantasztikus lábaidat. A dekoltázsod megint észbontó volt és a teljes összkép olyan hatással volt rám, hogy ha nem ismernélek akkor is azonnal halálosan beléd szerettem volna. A tárgyalás előtt és után nem győztem hangot adni csodálatomnak és rajongásomnak.

Aztán nekem még volt egy hosszabb mebeszélésem így elválltunk egymástól és csak este nyolc körül értem haza. Jó kedvem volt, próbáltam kedveskedni neked, megölelni, kifejejezni a szerelmemet.

Először azt mondtad fáj a fejed. Elhiszem, van ilyen, bárkivel előfordul. Aztán a harmadik ölelésnél eltoltál magadtól, azzal, hogy most ne, mert nem eski jól. Majd megkérdezted, hogy miért mindíg akkor vagyok kedves amikor nem lehetünk együtt (piros betüs napok - a szerk.), az neked rossz, és nem esik jól.

A közeledésem és a rajongásom őszinte volt és szívből jött. Rosszul esett amit mondtál. Ez természetesen látszott rajtam. És minthogy Bátor vagyok, őszintén elmondtam, hogy mit gondoltam reggel, napközben és este, mikor velem voltál és amikor nem. Természetesen innentől kezdve az Isten nem mossa le rólam, hogy én azért voltam kedves, mert akarok valamit és semmi másra nem ment ki a játék, mint arra.

Megmondtam mi a bajom, te megmondtad, hogy tudod, hogy mi a bajom és számonkérted rajtam az előző mondatban leírtakat.

Ebben maradtunk. Aztán elmentünk aludni.

De Bátor voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr462580723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.16. 14:28:19

ááá, annyira hülye dolog ez az eltérő szexuális étvágy... egyre inkább az az érzésem, hogy ezt nem lehet jól kezelni.lásd ifiéknél olyasmi a helyzet, mint nálatok, nálunk és még inkább Csakegylánynál meg éppen fordítva. és lám, mindannyian itt nyöszörgünk a blogjainkon... (nyilván eltérő körítésekkel)
ezt a helyzetet valahogyan mindenkinek tudomásul kell vennie és nem keresni mögöttes dolgokat ("mert mindig csak AZT akarod, a lelkem meg nem érdekel", vagy "biztos nem szeretsz, azért nem akarsz velem" stb)
és hiába tény az, hogy a csak szex nem elég egy rendes kapcsolathoz, a szex körüli anomáliák iszonyúan meg tudják keseríteni az egyebekben jól működő kapcsolatot. nem látok egyértelmű kivezető utat. mindkét félnek tennie kell ez ügyben. hogy a vehemensebb fél időnként tekintettel tudjon lenni a másik fáradtságára, betegségére, rossz kedvre, a másik fél pedig képes legyen némi önzetlenségre vagy egyszerűen csak a lustaság legyőzésére...
drukkolok mindannyiunknak! :)

Ifigenie 2011.01.17. 17:06:55

@éniskócos: "a szakértőt hallottuk" :-)
én is drukkolok- de csak azért, hogy mindenki boldog legyen a kis életében.
süti beállítások módosítása