Régen

2011.01.06. 15:34

írtam bejegyzést. Más dolgok kerültek előtérbe, most más a prioritás. Nincs időm, és ha van akkor is más dolgok vannak a fejemben. Azok nem tartoznak ide.

Különben is az elmúlt hetek, az ünnepek jól teltek. Mármint ami a kettőnk kapcsolatát illeti. Testi és lelki kapcsolatát. Én korábban már megtanultam, hogy mikor nem érdemes közeledni hozzád, mert tuti a visszautasítás. Ilyen például amikor a szülőknél vagyunk. Akár az én szüleimnél, akár a Te szüleidnél. Bár nálunk néha azért el tudsz lazulni annyira, hogy egy kis gyors esti együttlét belefér, de tudom, hogy nagy általánosságban téged zavar a szülők közelsége. Nálatok pedig a lakás, nomeg a Papa alvási szokásai kifejezetten alkalmatlanok a meghitt elkülönülésre. Megértelek.

Elfogadom ezeket az indokaidat, cserébe Te elfogadtad, hogy én pótcselekvésként iddogálós-beszélgetés programot tartsak az öcsémmel és/vagy a sógorommal. Így ez jól működött. Kellett idő, mire ezt megszoktam, de most már elfogadom. Szülőknél no szex. :-)

Annak viszont kifejezetten örültem, hogy az új évet szeretkezéssel kezdtük. Régi vágyam teljesült ezzel. Tudod, van az a hülye babona, hogy amit csinálsz első nap, olyan lesz az éved. Nos mi első nap, mindenekelőtt szeretkeztünk. Méghozzá forrón, vadul, erotikával fűtötten és nagyon kielégítően! Imádom hallani ahogy kéjesen nyögve, apró sikolyokat hallatva, zihálva elélvezel! Belborzongok most is,hogy csak rá gondolok...

Így remélem ezegyszer tényleg igaz a hülye babona és ennek megfelelően az évben sokat fogunk szeretkezni!

 

A mostani nehézségeken pedig túl leszünk. Együtt! Kel hozzá türelem, megértés, kitartás és sok szex! :-))))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr542565142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuncy 2011.01.06. 18:02:41

Örömmel látom, hogy folytatod a blogolást:) azt hittem már nem is írsz többet..:(
Egyébként furcsa, mert mikor olvasom az írásaidat olyan érzésem van mintha a saját gondolataimat olvasnám..:)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.06. 18:47:16

De jó! :))) Az is, hogy visszatértél, és az is, hogy jó hangulatban!

Férj 2011.01.07. 09:46:36

@Nuncy: @Enchantée: Örülök, hogy örültök nekem, igazán nagyon jól esik! :-)

Persze, hogy folytatom, hiszen mindíg vannak új gondolatok a fejemben, örömök, problémák a hétköznapokban, sikamlós fantáziák, vad és heves történések az éjszakákban. Azokat pedig ki kell beszélnem!
süti beállítások módosítása