köszönöm !

2010.12.16. 13:34

Hogy miért maradt ki ilyen sok idő az utolsó bejegyzés óta? Mert maguk alá temettek a problémák. Amire azt hittem, hogy már meg van oldva, azt most gyakorlatilag előről kell kezdenem. Amit fixnek hittem, az megsemmisült. Olyan problémákkal szembesültem, amire jelen pillanatban nincs megoldásom. Tudom mi a megoldás, de fogalmam sincs hogyan tudom elérni. És mindezt elképzelhetetlenül rövid idő alatt.

Emiatt rengeteget dolgozom. És morcos vagyok. És feszült. És ideges. Tegnap mentem haza kocsival, ment előttem egy másik autó. Teljesen véletlenül pont arra ment amerre én, jó öt percen keresztül ment előttem. Engem az annyira feldühített, hogy hogy mer pont arra menni, amerre én megyek és takarodjon az utamból!!! Pedig semmit nem csinált csak ment. Nem lassan, nem hülyén, teljesen normálisan. Csak hát előttem.

Ekkor rémültem meg magamtól... Ha már egy ilyen dolog miatt ennyire ideges leszek akkor ott már nagy baj van. Ez már az őrület határa. Ez már nem normális, így nem lehet konfliktust kezelni és problémát megoldani. Vissza kell fognom magam, lazítanom kell, levezetnem a feszültséget. De nem a családon...

Tudom, hogy sokat bántottalak benneteket az elmúlt napokban. Nem tudtam kezelni a problémákat nem tudtam megoldásokat és ezt rajtatok vezettem le. Ne haragudj! Nem szándékos, sokkal inkább ösztönös. Egész nap visszafogom magam, próbálok higgadt lenni, de estére ez túlcsordul és valahol ki kell jönnie. És hát pont akkor vagytok ott Ti... :-(

 

Ezzel együtt Te jó voltál hozzám, és ma reggel olyan örömet kaptam tőled, amit már nagyon régen és talán meg sem érdemeltem. Köszönöm! Levezette a feszültséget, energiával töltött fel és jobb kedvre hangolt. Nagyon nagyon jó volt és most is beleborzongok, ha rá gondolok. Ígérem, hogy viszonozni fogom. Nagyon sok mosollyal, nevetéssel, vidámsággal. Neked és a gyerekeknek!

Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr832519539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása