Önző vagyok?

2010.11.18. 11:30

Megint napok óta nem jutok ide, hogy írjak. Tele vagyok munkával, meg aggodalommal, meg kétséggel, meg stresszel. Most amikor úgy gondoltam, hogy kicsit rendbejön az életem, mármint ami a munkámat illeti, most nagyon is úgy néz ki, hogy ismét kedhetem előről, és az elmúlt közel 3 év erőfeszítése hiábavalónak bizonyult...

Ez azért kicsit elkeserít. De sokat edzüdtem pont ezalatt a három év alatt, így nem esek kétségbe, felállok a padlóról, újrakezdem. Megint. Csak sajnálom az elmúlt három évet. Nem így képzeltem. És pont most a cél előtt hullik szét az egész. Olyan ez mint a hülye provident reklámok a tévében: "ha csak egy kicsi hiányzik". Kicsi hiányzik, de ez a kicsi áthidalhatatlannak tűnik. Ha viszont nem lehet átugrani a szakadékot, akkor vagy visszafordulunk, vagy lemászunk az egyik oldalon és felmászunk a másikon. Hát én most elkezdtem lemászni. És csak bízom benne, hogy annyira nem mély. :-)

És mert pasiból vagyok, mint minden másról természetesen erről a témáról is át tudok térni a szexre. Ez most baj? Nevezetesen az, hogy amikor valamilyen nehézségem, problémám van, én hajlamos vagyok (lennék) a szexből, a szeretkezésből és ezáltal belőled Drágám erőt meríteni. Pár bejegyzéssel korábban leírtam az "ide nekem az oroszlánt" érzést. De most a napokban szexmentes időszak van. Piros betűs napok vannak.

Ilyenkor persze bujkál az emberben a kisördög, hogy vajon ilyenkor lehet-e kérni, kapni, kezdeményezni egy kis egyoldalú kényeztetést? Ez önzőség a részemről? Vagy ez már súrolja a himsovinizmus határát? De mit csináljak ha egyszer kívánom, kívánlak és szükségem lenne a kielégülésre ami erőt és energiát ad? Lehet, szabad ilyet kezdeményezni? És ha igen, hogyan? Te sosem kezdeményezted, de én mindíg is vágytam rá ilyenkor, de sosem kértem, kezdeményeztem. De talán egyszer, egyre emlékszem. Nem tudom hogyan kell. Nem akarok sem bántó sem önző lenni, pláne nem erőszakos. Csak vágyaim vannak. Eddig ezt nem mertem mondani. De most leírom. Leírni könnyebb.

Ezért ha most ezt olvasod Drágám akkor ezúton jelzem, hogy napok óta rettenetesen vágyom rád és nagyon nagyon jól esne egy kis kényeztetés.

Önző vagyok? Valaki tud okos megoldást?

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjemblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr122456829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.18. 13:05:57

Párja válogatja, hogy piros napokon együtt vannak-e, én olyankor még jobban kívánom, mint máskor, de vannak olyan férfiak, akik olyankor nőre sem tudnak nézni, mintha leprás lenne. :(
Szerintem nyugodtan lehet ilyenkor is kényeztetni egymást, és miért kéne egyoldalúnak lennie? Lehet a fürdőben csinálni, és nem kell nyalakodni, ha közösülni nem is akartok, lehet egyebekkel is örömet szerezni!!! :)))

Gritty goose 2010.11.18. 13:34:51

A párod véleménye a legfontosabb!
Én is jobban kívánom a szexet azokon a napokon, de én sem vagyok híve az akkori szeretkezésnek.
Viszont nagyon szívesen kényeztetek, legalább NŐnek érzem magam addig is, míg nem "lehet" szeretkezni.
Eddigi kapcsolataimban, volt aki nem csinált ebből lelkiismereti problémát, szívesen fogadta és átadta magát az egy oldali örömszerzésnek.
Beszélni, beszélni, beszélni....erről is!:-))))

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.18. 15:24:01

helló csajok! :)
szerintem is kérd nyugodtan. ha nem is konkrétan "azt", csak egy kis gyöngédséget, aztán majd kialakul... úgy tűnik, a blogon megforduló nőknek ez nem okoz problémát, talán a te feleségednek sem, csak eddig nem tudtátok...

Férj 2010.11.18. 16:49:22

Szia Lányok! :-)
Köszönöm a biztatást! Azt nagyon jó hallani, hogy háromból hárman nem tekintitek önzőségnek. Ma én is nagyon gyengéd leszek, mert tudom, hogy ilyenkor különösen vágytok a gyengédségre. A többi meg majd alakul. :-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.18. 17:41:55

@Férj: Sok sikert, remélem kellemes estétek lesz! ;)))

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.19. 07:57:39

érdekes öszecsengések... tegnap este a férjem óvatosan megkérdezte, hogy nem lehetne-e, hogy most csak ő... lehetett :) engem már az boldoggá tett, hogy végre ki mert bökni valami ilyesmit. és miután az elmúlt napokban ő is bizonyította önzetlenségét, amit újból kilátásba is helyezett, hát tényleg nem tudom, mi mást tehettem volna :D
a lényeg azt hiszem nem a patika mérlegen való méricskélés, hanem a szeretet és kommunikáció...

Férj 2010.11.19. 09:40:59

@éniskócos: Hát én nem jutottam el idáig.
Este mikor hazaértem az én Drágámnak már pattanásig feszültek az idegei, a két hisztis kölyök rendesen kikészítette. Aztán ez még fokozódott, mert a kölykök tegnap valamiért nem bírtak magukkal. Meg elaludni sem, mert a nagyobbik még háromnegyed tizenegykor is kukorékolt...
Ezek után úgy érzetem, hogy bármennyire is gyengéd voltam és figyelmes, nem a legmegfelelőbb a pillanat. :-)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.19. 10:44:52

@Férj: azt hiszem, igazad volt :)
a gyerekekkel be tudsz/szoktál segíteni miután hazaértél?

Férj 2010.11.19. 11:03:57

@éniskócos: természetesen. Ha van kedvük játszunk, társas, kirakó, legó, időnként csinálok nekik vacsit, bár ezt inkább a Drágám szokta, fürdetést gyakran, fogmosást, esti mese olvasást szinte mindíg én csinálom velük.
Sajnos a kisebbik nagyon anyás, néha a legjobb szándékom ellenére sem hajlandó velem semmit sem csinálni. De ez csak akkor igaz, ha az anyja otthon van. Ha csak hárman vagyunk akkor mindegyik olyan mint egy földreszállt angyal. Ezt persze a párom nehezen tolerálja, hogy a hisztit mindíg ő kapja. :-)
Sajnos a kölykök estére nagyon le tudják szívni az ember energiáit, és ez különösen a páromat viseli meg. Ez pedig kihat a szexuális életünkre is.
Ha van esetleg ötleted, tapasztalatod, szívesen veszem. :-)

Kócos Tamara 2010.11.21. 17:55:37

Hogy mi történik piros napokon az mindig két ember közös vágyainak metszete. Én szivesen kényeztetem a férfiakat ilyenkor pláne ha egy kis kedvességgel, simogatással hivják fel rá a figyelmemet. Iszonyatosan be tudok indulni tőle. :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.22. 08:06:19

@Férj: azt mondják, napi 1 óra, heti egy este, havi egy nap és évente egy hét együttlét (szexuális, beszélgetős, kultúrálódós, bulizós, sportolós)kell ahhoz, hogy egy pár, ne csak anya-apa, hanem szerelmes pár is maradjon... nem egyszerű kivitelezni. de törekedni kell rá.
másrészt tehermentesíteni az anyát, tehát idönként hadd töltődjön fel egyedül, barátokkal, másrészt olyan időt biztosítani neki, amikor ő is csak egyszerűen jól érzi magát a gyerekekkel, nem kell éppen nevelnie őket... ez sem egyszerű...

Gritty goose 2010.11.22. 16:02:00

@Férj: Ha ilyen estére mész haza, hogy az asszony már lemerült, a gyerekek meg még jobban hergelik magukat...jobb, ha megbeszélitek a pároddal, ilyenkor menjen el sétálni, vagy futni, vagy csak egyet kávézni a közeli cukrászdába. A lényeg a lefektetéskor ne legyen otthon, mert akkor valószínű Te gyorsabban lekezeled a porontyokat és Ő már egy nyugodt környezetbe érkezik haza. Mindenkinek jobb lenne egy ilyen megoldás. (szerintem)

Férj 2010.11.22. 22:18:08

@Csak_egy_lány: Igen igazad van és próbálom is a páromat időnként erre noszogatni. Csak van benne egy (egyébként kedves) dac, hogy "akkor is megoldom a problémát". De már változik! Lassan lassan változunk együtt! :-)
süti beállítások módosítása